أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۶۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
شهر سیاتل آمریکا شاهد حمله مردی بود که بعد از راندن خودرو خود به سوی مردم، شروع به شلیک در جمع معترضانی کرد که در انتقاد از نژادپرستی به خیابان‌ها آمده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از آسوشیتدپرس: اعتراضات سراسری در آمریکا در حالی وارد چهاردمین روز شد که در شهر سیاتل، مردی عمداً خودرو خود را به سمت جمعیت راند.

وی بعد از این اقدام از خودرو خارج و به سمت معترضان شلیک کرد که در نتیجه آن یک جوان ۲۷ ساله آسیب دید.

این اتفاق درحالی روی داد که طبق برخی روایت‌ها، افراد وابسته به گروه‌های افراطی می‌کوشند با نفوذ به جمع مردم، اعتراض مسالمت‌آمیز آنها را به خشونت بکشند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ضارب ایست بازرسی پلیس را نیز تخریب کرده است.

جرقه این اعتراضات، حدود دو هفته پیش، در واکنش به قتل «جورج فلوید» سیاهپوست به دست پلیس نژادپرست ایالت «مینه سوتا» زده شد و به سرعت به دیگر ایالات آمریکا نیز تسری پیدا کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها