امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۱۶۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سیگنال قالیباف برای همراهی با مسیر خسارت بار دولت:
انتخاب افرادی برای مناصب دولتی و قوه مقننه از سوی قالیباف که دارای همراهی‌های ملموسی با جریان غرب‌گرا در کشور دارند و از حامیان برجام شناخته می‌شوند می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره جریان انقلابی وارد سازد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمدزاده؛ ماشین انتصابات قالیباف به‌عنوان ریاست مجلس یازدهم به حرکت درآمد و چندین نفر را به دفتر رئیس قوه مقننه رسانید که از جمله فردی نام آشنا در میان رسانه‌ای‌ها بنام محمد سعید احدیان قرار داشت. مدیرعامل و مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری خراسان (روزنامه خراسان). کسی که در دوران اوج تنش‌های سیاسی موافقان و منتقدان برجامی تیترهایی در همراهی و موافقت با برجام زد و کتابی در این باره نیز راهی بازار کرد و در مزایای برجام داد سخن داد. امروز و پس از انتخابات مجلس یازدهم توسط محمدباقر قالیباف به‌عنوان معاون رسانه‌ای قوه مقننه منصوب شد. البته باید صادقانه و از سر دلسوزی و دل شوری به چند نکته اشاره کنیم:

۱- جریان انقلابی و مردم شریف ایران با این واژه‌ها و بازی با الفاظ بیگانه‌اند و در مرامشان فرد یا در خط انقلاب و رهبری است یا نیست. حد میانه و اعتدال آن‌گونه که جریان مسلط بر دولت آن را تعریف می‌کند وجود خارجی ندارد.

۲- برجام امروز مرده متعفنی است که فرصت دفن آن را دولت نه پیدا می‌کند و نه اعتقادی به آن دارد و مردم همچون همیشه باید هزینه وادادگی و انفعال و تعهدات برجامی که منجر به تشدید تحریم‌ها و کوچک شدن سفره مردم شد را بپردازند لذا قطعاً دوست ندارند حامیان برجام و کسانی که بعضاً از آن منتفع شدند نمایندگی جریان انقلابی را در مجلس یازدهم بر عهده داشته باشند.


۳- انتخاب افرادی برای مناصب دولتی و قوه مقننه از سوی قالیباف که دارای همراهی‌های ملموسی با جریان غرب‌گرا در کشور دارند و از حامیان برجام شناخته می‌شوند می‌تواند ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره جریان انقلابی وارد سازد. کار هنوز تمام نشده است. اصلاح‌طلبان با دست و پا زدن‌های بیشمار و شدید به دنبال فرار از سونامی شکست‌های پی‌درپی در انتخابات ۱۴۰۰ هستند. امروز با این انتخاب شما احساس خطر کردیم. آیا انتخاب یک حامی برجام، سیگنال همراهی با دولت حسن روحانی و اصلاح‌طلبان نیست؟ آیا این انتخاب تأییدی بر سخنان علی مطهری درباره مجلس یازدهم نیست که گفته بود: اینکه مجلس و دولت یکدست شوند و به قول خودشان انقلابی باشند به نفع کشور است، چون مسئول اداره کشور خواهند بود و به این نقطه می‌رسند که با این سیاست‌ها نمی‌شود کشور را اداره کرد. دنبال احیای برجام، حل مشکل اف‌ای تی اف و اصلاح سیاست خارجی خواهند رفت (تحلیل علی مطهری از انتخابات و ترکیب مجلس یازدهم/ سایت فرارو/ ۱۹ خردادماه ۱۳۹۹ / کد خبری: ۴۳۰۷۲۵) آیا شما هم دنبال احیای برجام یا ادامه شعار تعامل با دنیا به هر قیمتی هستید؟

۴- مردم ایران عموماً و مردم تهران خصوصاً شعارها و وعده‌های انتخابات ریاست جمهوری دو دوره قبل و جملات معروف شما در اقتصاد و سیاست را در ذهن خود دارند و با این پیش ساخته‌های ذهنی خود به شرطی شما را انتخاب کرده‌اند که قول داده‌اید تا زنجیره فشار معیشتی مردم را که دولت بی‌تدبیر و غرب‌گرا و اشراف سالار روحانی در طول ۸ سال زمامداری خود بر گردن و گرده مردم وارد آورده است را پاره کنید و ۴ درصدی‌ها را کنترل و با رفتارها و عملکرد شایسته خود در مدیریت و هدایت مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ از گردونه خارج و ۹۶ درصدی‌ها یا اکثریت مردم را حاکم سازید.

۵- سنت نامیمون تقسیم قدرت و دادن امتیاز به جریان رقیب در دولت اعتدالیون و مجلس دهم سنتی بود که در نهایت وکیل المله را به وکیل الدوله، مجلس مطالبه گر را به مجلس ساکت و دهنده رأی اعتماد دائم و... تبدیل کرد و شد آن چیزی که همه شاهد بودیم آیا جایگاه مشاور رسانه قوه مقننه امتیاز مجلس یازدهم به دولت بود؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها