يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۷۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
امام جمعه لواسان طی یادداشتی به اجرای حکم تخریب ویلای غیرمجاز شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر سابق صنعت) واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، امام جمعه لواسان طی یادداشتی به اجرای حکم تخریب ویلای غیرمجاز شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر سابق صنعت) واکنش نشان داد.

تصاویری از تخریب ویلای غیرمجاز شبنم نعمت‌زاده

خوشحالی امام جمعه لواسان از تخریب ویلای شبنم

حجت‌الاسلام سیدسعید لواسانی نوشت:

تخریب ویلای فرزند وزیر پیشین صنعت یک اقدام مبارک و در راستای اجرای عدالت بود اما این مورد تنها مورد از این دست نیست. تخریب ویلای مذکور تخریب نماد بی‌عدالتی است، چرا که اینگونه در جامعه تصور می‌شود اگر یک پیرزن کرمانشاهی بی‌پناه یا بومی لواسان باشی قانون محکم در موردت اعمال می‌شود اما اگر ویژه‌خوار و دختر فلان مسؤول باشی قانون با تو مهربان است. تخریب ویلای فرد متخلف نشان داد قانون می‌تواند در مقابل ویژه‌خواران نیز بایستد و این امیدواری به وجود می‌آید که قانون می‌تواند عدالت را اجرا کند.

برای ما مهم نیست افراد از چه جناح و گروهی هستند و همه باید بدانند تخلفات تبعات دارد؛ برای اجرای عدالت به هیچ عنوان نباید شک کرد. موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که اگر این پیگیری‌ها برای اجرای عدالت فقط به چند مورد معدود محدود شود، باز هم شاهد افزایش قدرت بی‌عدالتی و کم شدن قدرت قانون می‌شویم.

هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که چه در لواسان یا خارج از آن در حال تخلف هستند. مقابله با آنها پیگیری می‌خواهد. اگر برخورد با تخلف فقط به تخریب ویلای نعمت‌زاده منجر شود مصداق با یک گل بهار نمی‌آید، خواهد بود. تداوم برخورد موجب می‌شود که ویژه‌خواران و متخلفان بترسند.

انقلاب اسلامی به ما دیکته می‌کند با هر‌گونه بی‌عدالتی مقابله کنید؛ می‌خواهد آن بی‌عدالتی از سوی دختر فلان وزیر باشد یا یک شخص معمولی.

تبعیض یکی از بزرگ‌ترین بدی‌هایی است که می‌تواند به جامعه تحمیل شود. اتفاق تلخی که برای پیرزن کرمانشاهی افتاد به بهانه اجرای عدالت و قانون بود. شهرداری کرمانشاه قانون را سفت و سخت برای یک پیرزن بی‌پناه انجام داد اما آیا قانون با همین قدرت مقابل ویژه‌خواران قرار می‌گیرد؟ اگر جواب منفی است - که متاسفانه فعلا منفی است - به معنای تبعیض در جامعه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها