أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۷۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سخنگوی قوه‌قضائیه از برگزاری ۴۰ جلسه محاکمه عیسی شریفی خبر داد و گفت: این پرونده در هفته‌های آینده به صدور حکم منجر می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، اسماعیلی درباره پرونده شرکت گوهر ناز قم گفت: این پرونده با موضوع اخلال در نظام اقتصادی با فعالیت‌های مضاربه‌ای در دست رسیدگی است؛ 4 هزار شاکی دارد که دستور صادر شده به سرعت رسیدگی شود اما به خاطر وضعیت کرونا و جمع زیاد شاکیان، روند پرونده کندتر پیش رفته است. متهم اصلی در بازداشت است و مراحل تحقیقات در بخش‌های پایانی است.

وی ادامه داد: پرونده عیسی شریفی نیز در سازمان قضائی نیروهای مسلح است، کیفرخواست صادر شده است و تا امروز در دادگاه، 40 جلسه برگزار شده است و به زودی به پایان می‌رسد و طی هفته‌های آینده به مرحله صدور حکم می‌رسد. دو متهم همچنان بازداشت هستند و کمتر از 10 نفر نیز با قرار تأمین آزاد هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها