أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۸۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی؛
شوکت درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه 598، اکبر شوکت عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: برای بازنشستگان حداقل بگیر افزایش ۲۶ درصدی را حتما خواهیم داشت و دریافت حقوق  این افراد یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهند بود.

وی با بیان اینکه براساس ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان نیز باید مانند دستمزد کارگران یعنی ۲۶ درصد افزایش پیدا کند، بیان کرد: به دلیل اینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی مانند کارگران شاغل از مزایای حق مسکن، بن و ... برخورددار نیستند در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حقوق آن‌ها را افزایش دهیم به همین دلیل رئیس کانون عالی بازنشستگان با مدیرعامل، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در همین هفته جلساتی دارند.

شوکت با اشاره به اینکه بازنشستگان از دلایل اصرار ما بر افزایش پایه حقوق کارگران بودند، گفت: بازنشستگان از سایر مزایا برخوردار نیستند و فقط پایه حقوق تصویب شده برای کارگران در جلسه شورای عالی کار به بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

عضو هیات امنا سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: با دنبال این هستیم تا قبل از پایان خرداد حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شود همچنین با دریافت منابع مشخص شده برای همسان سازی، پایه حقوق بازنشستگان  به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها