يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۸۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با تأکید بر این که کارنامه وزرا باید در مرداد ماه امسال بررسی شود و نمره دهیم، گفت: هر وزیری که نمره لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب نکند باید استیضاح شود و این از مواردی است که نباید از آن بگذریم.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه 21 خرداد) طی تذکر شفاهی اظهار داشت: برخی دوستان به من یادآوری می‌کنند که در مجلس دهم شما مرتب تذکر می‌دادید که حرف درستی است. ترکیبی که ما در مجلس دهم داشتیم لازمه آن این بود که تذکر بدهیم. بنابراین ترکیب مجلس یازدهم متفاوت است و خودمان باید به خودمان تذکر بدهیم. همین طوری که برادران و خواهران فرمودند.

وی افزود: مردم ایران بدانند که دغدغه مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرتبا ما رصد می‌کنیم و در جاهای مختلف به ویژه هیأت رئیسه مجلس آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طرح و دنبال می‌کنیم. ما یک اشکالی که در مجلس دهم داشتیم و امیدواریم در مجلس یازدهم نداشته باشیم، موضوع نظارت‌ها است؛ چراکه در مجلس دهم نظارت‌ها به موقع انجام نمی‌شد و این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مصمم هستیم رعایت کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین نظارت عمده ما در مورد مواد 235 و 238 آیین است. بنابراین از شما خواهشمندم که بخوانید و از همکاران هیأت رئیسه و رئیس محترم جلسه هم این انتظار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم که محکم پای این موضوع بایستید.

وی با تأکید بر این که کارنامه وزرا باید در مرداد ماه امسال بررسی شود و نمره دهیم، گفت: هر وزیری که نمره لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب نکند باید استیضاح شود و این از مواردی است که نباید از آن بگذریم.

حاجی دلیگانی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تقاضا دارم هر جا اشتباه یا خلاف این نامه عمل کردم به بنده متذکر شوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها