يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۸۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
استاندار تهران گفت: به تمام ادارات ابلاغ شده که زنان شاغل که دارای فرزند زیر سه سال هستند می‌توانند از مزیت دورکاری استفاده کنند.
به گزارش پایگاه 598، استاندار تهران گفت: به تمام ادارات ابلاغ شده که زنان شاغل که دارای فرزند زیر سه سال هستند می‌توانند از مزیت دورکاری استفاده کنند.

انوشیروان محسنی بندپی  افزود: باید عواقب ناشی ویروس کرونا را شناسایی کنیم تا دشمنان نتوانند در حوزه‌های مختلف به ما ضربه بزنند.

وی در خصوص ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز گفت: میزان استفاده‌کنندگان از مترو افزایش پیدا کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی در این ناوگان تحت تاثیر قرار گرفته است.

محسنی بندپی ادامه داد: اگر مردم در زمان استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، پروتکل‌های سختگیرانه‌تری اعمال می‌شود.

وی تاکید کرد: در زمینه طرح ترافیک اگر شرایط در تهران تغییر کند، تصمیم‌های جدیدتری در ستاد ملی کرونا گرفته و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا و براساس آخرین اطلاعات تاکنون ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جان‌باختگان کرونا به هشت هزارو ۵۰۶ نفر رسیده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها