أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۹۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
اینبار از لیست امید خبری نیست؛
در ایام تبلیغات انتخاباتی دوره یازدهم مجلس، غلامرضا تاجگردون و ستاد انتخاباتی اش که برنامه های مفصلی را تدارک دیده بودند که با اجرا شدن این سناریوها حواشی و جنجال‌های زیادی همراه بود. عکس ها و فیلم هایی که بیش از آنکه به تبلیغات سیاسی شباهت داشته باشد، جشن های المییک و بقولی به چشن های ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوت را تداعی می کرد و بهت و حیرت همگان را در پی داشت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمد زاده؛ با آغار بکار مجلس یازدهم بسیاری بر این باور بودند که این مجلس یکدست اصولگرا حداقل در ابتدای راه خود با موضوعی تنش زا روبرو نخواهد شد و اگر هم تا به امروز حملات  مختلفی بر له و یا علیه مجموعه و یا تک تک نمایندگان و انتصابات رپیس مجلس و حتی خود قالیباف از سوی سیاستمداران و جریانات موافق و مخالف مطرح و محل بروز مناقشات کلامی و رسانه ای شده، هریک به فراخور خود یاسخ های مختلفی نیز گرفته است.

لیکن در موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب حوزه گچساران فراز و فرودهای زیادی از سوی موافقان و مخالفان، بالاخره در صحن علنی مجلس مطرح شده و در حالی که فضای بوجود آمده نشان می داد که وی خواهد توانست از صحن علنی مجلس و با رای مجموعه نمایندگان جان سالم بدر ببرد، با تذکر بجای اخطار قانون اساسی علیرضا زاکانی نماینده نام آشنای دوره های قبل موجب شد تا این موضوع دوباره در صدر اخبار سیاسی مجلس قرار گیرد و پرونده برای بررسی مجدد به کمیسیون تحقیق برود و موضوعی شود که ناظران و مردم این امر را اولین آزمون مجلس در مبارزه با فساد و رانت خواری تلقی کنند.

در ایام تبلیغات انتخاباتی دوره یازدهم مجلس، غلامرضا تاجگردون و ستاد انتخاباتی اش که برنامه های مفصلی را تدارک دیده بودند که با اجرا شدن این سناریوها حواشی و جنجال‌های زیادی همراه بود. عکس ها و فیلم هایی که بیش از آنکه به تبلیغات سیاسی شباهت داشته باشد، جشن های المییک و بقولی به چشن های ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوت را تداعی می کرد و بهت و حیرت همگان را در پی داشت:

۱- جدای از هزینه های فراوان، عده ای زدند و رقصیدند، و خود تاجگردون لبانش را غنچه کرد و برای ناظران و حامیانش بوسه! فرستاد و با دست علامت قلب و عشق ارسال کرد و... که اگر اینها بد هم نباشد در تراز اخلاقی یک نماینده انقلاب اسلامی نبود.

۲- با انتشار فیلم های تبلیغاتی او برخی ها با واژه های مانند: اعلام افتتاحیه بازیهای المپیک، کشور گچساران و پرزیدنت تاجگردون برای مدتی خندیدند و غم فشارهای معیشت خود و هموطنانشان را از یاد بردند / اما عده ای دیگر که همچنان در فشار تحریمی برخواسته از برکات دولت و مجلس مورد حمایت تاجگردون و جریان متبوعش قرار داشتند، گریان و نگران شدند که چگونه می شود با این ریخت و پاش مالی این کاندیدا در صورت نماینده شدن  برای اقتصاد تحت تحریم شدید و گرفتار در سوء مدیریت ها قدمی بردارد؟!

۳- نگاهی به محورهای اصلی معترضان به اعتبار نامه تاجگردون نیز می تواند پاسخ تمامی موارد فوق الذکر هم قلمداد گردد. معترضان این موارد را در سیاهه اعتراضی خود عنوان کرده اند که اگر بتوانند آنرا به اثبات برسانند او از ادامه راه باز خواهد ماند و حتی ممکن است پای مراجع قضایی نیز به این موضوع باز شود. مواردی مانند:
الف: جعل مدرک دکترا.
ب: استخدام خانوادگی در شرکت های دولتی.
ج: ایجاد ۵۲ شرکت و گرفتن پروژه های متعدد با رانت از وزارتخانه ها و دستگاههای مختلف با این شرکت ها.
د: دستکاری بودجه۹۹ در کمیسیون تلفیق به نفع نجومی بگیران.
ر: کسب منافع اقتصادی از طریق رانت و سوء استفاده از جایگاه نمایندگی.
س: تهدید به مرگ شدن عده ای از معترضان به اعتبارنامه تاجگردون. (۱)

از اهم دلایل اعتراضی به اعتبار نامه اوست.

نتیجتا تاجگردون بخوبی می داند که اینبار از لیست امید خبری نیست و دیگر اینکه کسانی در برابر او صف آٰرایی کرده اند که هم سابقه ضد فسادشان اظهر من الشمس است و بدون مدرک ادعایی نمی کنند و هم اینکه برخی از ایشان دوره اولی هستند و جوانانی وفادار به انقلاب اسلامی که رهبری معظم انقلاب بر حضورشان در عرصه های تصمیم گریری تاکید کرده بودند. لذا اگر باز هم بتواند از فیلتر کمیسیون تحقیق نمره قبولی بگیرد باید در دوئل با رویش های جدید انقلاب اسلامی دائما چشم در چشم ایشان باشد. اما جدا از موارد متعرضان، عملکرد انتخاباتی تاجگردون نه تهمت است و نه موضوعی غیر قابل انکار و قطعا می تواند تکمیل کننده پازل رفتار تبلیغاتی تاجگردون و هزینه های بهت آور آن باشد.

منبع: ۱- اتهامات منسوب به نماینده گچساران/ مشرق/ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹/ کد خبر: ۱۰۸۰۶۴۵
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها