أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۹۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر نوشت که آمریکا به جای صرف پول برای تسلیحات کشتار جمعی باید برای بهبود حق زندگی مردم سرمایه گذاری کند.
به گزارش پایگاه 598، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر خواستار توقف سرمایه گذاری آمریکا در تسلیحات کشتار جمعی و سرمایه‌گذاری در بهبود زندگی مردم آمریکا شد.



وی در این پیام توئیتری نوشت: «به جای صرف پول بیشتر برای تسلیحات کشتار جمعی که برای کشتار هر چه بیشتر مردم طراحی شده، شاید ما باید در بهبود حق زندگی اینجا، در ایالت متحده سرمایه گذاری کنیم.»

سندرز چند روز پیش نیز به انتقاد از شرایط کنونی بیکاری و تلاش مردم آمریکا برای دست‌یابی به مایحتاج روزانه خودشان پرداخت.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «ما امروز سیستمی داریم که میلیون‌ها نفر شغل خود را از دست داده و در تلاش برای فراهم کردن غذا هستند و توانایی پرداخت هزینه‌های آموزشی و درمانی را ندارد (این در حالی است که) میلیاردر‌ها در دوران همه‌گیری (ویروس کرونا) ۵۶۵ میلیارد دلار ثروتمندتر شدند. این سیستمی است که ما نمی‌توانیم بپذیریم.» 

این سناتور آمریکایی در پیام توئیتری دیگر نوشته بود: «ده‌ها میلیون آمریکایی بیمه درمانی ندارند و حدود ۴۰ میلیون آمریکایی در فقر به سر می‌برند و ۵۰۰ هزار نفر نیز در خیابان‌ها می‌خوابند.»
فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها