يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۰۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت امان اعلام کرد، اگر رژیم اشغالگر طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را اجرایی کند، اردن واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت امان اعلام کرد، اگر رژیم اشغالگر طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را اجرایی کند، اردن واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری روسیا الیوم، امجد العضایله، وزیر اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت اردن در نشست خبری گفت، عبدالله دوم، پادشاه اردن تماس‌های متعددی با رهبران جهان داشته و ایمن الصفدی، وزیر خارجه کشور هم با همتایان عرب و اروپایی خود رایزنی کرده است.

وی تأکید کرد، تل‌آویو در صورتی که طرح الحاق را اجرایی کند، آرام نخواهد ماند.

العضایله ادامه داد: ما تأکید کردیم صلح عادلانه و همه‌جانبه همان چیزی است که ملت‌ها و نسل‌های آینده خواستار آن هستند و از آن حفاظت می‌کنند و با چیزی جز صلح منطقه آرام نخواهد گرفت و در صورتی که حقوق مشروع ملت فلسطین به آن‌ها داده نشود، اسرائیل یا دیگر کشورها ثبات نخواهند داشت.

وی افزود، اردن همواره به تصمیم طرح الحاق هشدار می‌دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها