يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمایندگی‌های کشورمان یادداشت رسمی به دولت امارات متحده تحویل داده‌اند که در آن نسبت به وضعیت زندان‌هایی که ایرانیان در آن بازداشت هستند، ابراز نگرانی کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره وضعیت نگران کننده ایرانیان بازداشتی در زندان‌های امارات متحده عربی و پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی در این مورد، گفت: این موضوع را ما پیگیری کرده و هم سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و همچنین نمایندگی‌های ما در امارات متحده عربی پیگیر این موضوع هستند.

وی افزود: نمایندگی‌های کشورمان یک یادداشت رسمی به دولت امارات متحده تقدیم کرده‌اند که در آن نسبت به وضعیت بهداشتی زندان‌هایی که ایرانیان در آن بازداشت هستند، ابراز نگرانی کرده‌اند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: باید منتظر باشیم که جواب چه خواهد بود؛ ولی این نکته را باید تاکید کنم که نمایندگی‌های ما پیگیر هستند و تلاش می‌کنند وضعیت را بهبود بخشند.

گفتنی است، پیگیری‌های خبرگزاری مهر، نشان می‌دهد که در زندان امارات حدود ۱۵۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و دولت این کشور اجازه نمی‌دهد تا خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و لازم به زندانیان برسد. همین موضوع سبب نگرانی خانواده ایرانیانی شده است که در این زندان در بازداشت هستند.

همچنین وزارت امور خارجه بارها تاکید کرده است که پیگیر وضعیت ایرانیان بازداشتی در زندان‌های کشورهای دیگر بوده و به خصوص در دوران کرونا تلاش می‌کند تا زمینه آزادی این افراد و بازگشت آنها به کشور را فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها