يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۱۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان تعزیرات از دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای افزایش گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار لوازم خانگی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سید یاسر رایگانی در این باره اظهار کرد: نظر به تغییر و نوسانات شدید قیمت لوازم خانگی و در راستای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت حفظ ثبات و آرامش بازار همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان براساس بخشنامه رئیس محترم سازمان، ادارات استانی مکلفند ضمن هماهنگی و تشکیل جلسه با سایر دستگاه‌های نظارتی و متولی در جهت کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار لوازم خانگی با افزایش گشت‌های مشترک با افراد سودجو و یا متخلفین که خارج از عرف و نرخ اعلامی اقدام به گرانفروشی، قاچاق و احتکار می‌کنند، برخورد قانونی به عمل آورند.

وی افزود: براساس این بخشنامه ادارات کل استانی مکلف شدند که پرونده‌های متشکله در این خصوص را با رعایت اصول دادرسی عادلانه و به‌ صورت خارج از نوبت و با جدیت و قاطعیت لازم رسیدگی اجرا و گزارش اقدامات را منعکس کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات خاطرنشان کرد: در این راستا ادارات کل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز در بخش مبارزه با قاچاق محصولات خانگی و اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک در بخش گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه و احتکار ماموریت دارند ضمن نظارت بر اجرای بخشنامه، اقدامات و هماهنگی‌های لازم را به صورت مستمر گزارش و پیگیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها