أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۲۲۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۱ تير ۱۳۹۹
دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با دهه کرامت خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سیدجواد اشرفی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم در سال 98 با اعلام فراخوان و جمع آوری آثار در آذر ماه انجام شد و قرار بود که مراسم اختتامیه این جشنواره اواخر دی ماه برگزار شود که متاسفانه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی موجب شد که این مراسم به تعویق بیافتد.

وی با بیان اینکه تصمیم شورای سیاستگذاری این جشنواره بر این بود که مراسم اختتامیه همانند سال 97، اسفند ماه و بعد از برگزاری انتخابات برگزار شود، یادآور شد: در حالی که کمیته های اجرایی این جشنواره در حال آماده سازی مقدمات مراسم اختتامیه بودند شاهد شیوع بیماری کرونا و محدود شدن برگزاری اجتماعات بودیم و به همین دلیل برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره بازهم به تعویق افتاد.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم با بیان اینکه در ابتدای سال جاری برگزاری مراسم اختتامیه به صورت مجازی نیز مورد بررسی قرار گرفت یادآور شد: طی گفت وگوهایی که با مدیران و اهالی رسانه صورت گرفت تصمیم بر این شد که برگزاری مراسم تا مساعد شدن شرایط به تعویق بیفتد.

وی گفت: با توجه به برگزاری اجتماعات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت که مراسم اختتامیه را همزمان با دهه کرامت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار کند و امیدواریم که تا روز برگزاری مراسم شاهد تغییر شرایط قم از نظر شیوع بیماری کرونا نباشیم.

اشرفی خاطرنشان کرد: براین اساس مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر دهم تیر ماه از ساعت 18 در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود و در این مراسم از نفرات برگزیده این جشنواره در بخش های مختلف با اهدای هدایا و تندیس جشنواره تقدیر به عمل می آید.

بر اساس این گزارش پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از سوی سازمان بسیج رسانه استان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، دبیرخانه کنگره شهدای استان قم و شهرداری قم برگزار شد و در این جشنواره بیش از 100 نفر از اهالی رسانه قم در بخش های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس، گزارش تصویری، ژورنالیسم تلویزیونی و مستند و همچنین بخش ویژه جشنواره به رقابت پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها