أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۲۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۱ تير ۱۳۹۹
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ قاضی غلامرضا منصوری خللی در پرونده "اکبر طبری" ایجاد نمی‌کند چرا که او یک عامل جزء در این پرونده است.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ قاضی غلامرضا منصوری خللی در پرونده "اکبر طبری" ایجاد نمی‌کند چرا که او یک عامل جزء در این پرونده است.

وی ابراز داشت: موضوع پرونده طبری یک مساله پیچیده است و باید ابعاد مختلف آن به‌درستی شناسایی و تبیین شود.

زاکانی تصریح کرد: چند بار با قاضی منصوری در دوران مسولیت در قوه قضاییه دیدار داشتم، او در ظاهر یک انسان تمام انقلابی، خوش‌اخلاق و متدین بود.

وی یادآور شد: با این‌وجود قاضی منصوری در پشت این چهره انقلابی و مومن مآب خود پرونده‌های فساد اقتصادی را همراهی می‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکبر طبری در ابتدای انقلاب به دلیل فعالیت در گروهک منافقان زندانی شد اما بعد از آزادی از زندان و با ساده‌انگاری عده‌ای فرماندار شهرستان نور در مازندران شد و بعدازآن نیز با زبان‌بازی و رابطه وارد نهاد قضایی گردید.

زاکانی افزود: این فرد با فساد شبکه‌ای و ارتباطاتی که داشت خود را تا معاونت قوه قضایی نیز رسانده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها