أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۲۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۰۲ تير ۱۳۹۹
کودک ۴ ساله‌ای که از طبقه ۲۹ یک برج به پایین سقوط کرده بود بطور معجزه آسایی زنده ماند.
به گزارش پایگاه 598، تنها گذاشتن کودکان حتی برای یک لحظه نیز می‌تواند خطرساز باشد. کودک بدلیل نداشتن قدرت تشخیص خطر ممکن است دست به اقداماتی بزند که حتی در ذهن والدین او نمی‌گنجد. مانند اتفاقی که به تازگی سهل انگاری یک مادربزرگ چینی رقم زد.

«یانگ یانگ» ۴ ساله که تنها در خانه رها شده بود اقدام به پریدن از پنجره طبقه ۲۹ یک برج کرد. والدین این کودک پس از سپردن فرزند خود به مادربزرگ او به سر کار رفته بودند که این اتفاق رخ داد. پس از آنکه مادربزرگ «یانگ یانگ» تنها به مدت ۱۵ دقیقه برای خرید خانه را ترک کرد و این کودک را هنگام تماشای تلویزیون تنها گذاشت این اتفاق رخ داد.

یانگ یانگ اقدام به بالارفتن از کابینت آشپزخانه کرد و سپس از پنجره به پایین پرید. در این حادثه این کودک که از ارتفاع ۹۰ متری به زمین سقوط کرده بود بطور معجزه آسایی زنده ماند. یانگ یانگ روی درختان مقابل برج و سپس باغچه فرود آمد. مادربزرگ کودک پس از بازگشت به خانه متوجه حادثه شد. در حالی که این کودک بدلیل شوک، نارسایی تنفسی، شکستگی دنده، ضربه مغزی و جراحات دیگر به مدت یک هفته در کما بسر می‌برد، اما سرانجام از کما خارج شد و نجات یافت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها