أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۲۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۰۲ تير ۱۳۹۹
در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد:
حجت الاسلام المسلمین مظفری درخصوص تخلفات ساختمانی حوزه‌ علمیه یکی از مسئولان رده بالای کشور گفت: با توجه به این‌ که تخلفات ساختمانی عنوان حقوقی و قضایی ندارد، رسیدگی به این مسائل در صلاحیت دادگستری نیست و مربوط به دستگاه‌هایی است که مجوز ساخت را صادر می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام المسلمین مظفری ظهر روز یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص تخلفات ساختمانی حوزه‌ علمیه یکی از مسئولان رده بالای کشور گفت: با توجه به این‌ که تخلفات ساختمانی عنوان حقوقی و قضایی ندارد، رسیدگی به این مسائل در صلاحیت دادگستری نیست و مربوط به دستگاه‌هایی است که مجوز ساخت را صادر می‌کنند.

رییس دادگستری استان قم در ادامه اظهار داشت: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری از جمله هیات‌هایی است که صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله دادگستری به تخلفات رسیدگی می‌کند.

وی همچنین افزود: اگر ثابت شود در ساخت این مدارس، کوه خواری، تجاوز به منابع طبیعی یا تغییر کاربری رخ داده است؛ ما بدون ملاحظه این‌که مربوط به چه کسی است وارد رسیدگی می‌شویم و موضوع را پیگیری می‌کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها