أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۲۳۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۲ تير ۱۳۹۹
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند نیز هستیم و این مهم را تا پایان امسال عملیاتی خواهیم کرد.
 به گزارش پایگاه 598، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند نیز هستیم و این مهم را تا پایان امسال عملیاتی خواهیم کرد.

سردار علی‌رضا تنگسیری اظهار کرد: به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابلاغ مأموریت شده تا در آبهای دوردست حضور یافته و این حضور دائمی باشد.

وی افزود: اعزام ناوگروه از سوی نیروی دریایی سپاه به آبهای دور دست در گذشته انجام شده است و ناوگروه دوم ما نیز به آبهای اقیانوس هند اعزام شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که این اقدام حسب تدبیر فرماندهی معظم کل قوا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برادران ما در نیروی دریایی ارتش این اقدام را بارها انجام داده‌اند و سپاه نیز در راستای مسؤولیت‌های خود این موضوع را در دستور کار دارد.

سردار تنگسیری عنوان داشت: به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند هستیم و این مهم را تا پایان امسال عملیاتی خواهیم کرد.

وی در همین زمینه با اشاره به تکرار چندین نوبت مزاحمت از سوی دزدان دریایی و بعضی از شناورهای بیگانه برای ماهی‌گیران و لنج‌داران ایرانی در آبهای دریای عمان و در دهانه اقیانوس هند، تصریح کرد: سپاه دیگر اجازه چنین تعدی‌هایی را با حضور قدرتمندانه خود در اقیانوس هند و دریای عمان نخواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این حضور در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق ظرفیت‌های نیروی دریایی راهبردی است و ما با تأمین امنیت و ایجاد پایگاه دائمی در اقیانوس هند، بستر بهتری را برای حضور ویژه‌تر صیادان و واحدهای صید صنعتی کشورمان در اقیانوس‌ها فراهم خواهیم کرد.

سردار تنگسیری درباره اسباب و لوازم لازم برای ایجاد این پایگاه دائمی نیروی دریایی سپاه در اقیانوس هند نیز گفت: تمامی نیازها در این بخش احصاء و برای آن برنامه‌ریزی دقیق و مناسب صورت گرفته است و این حضور، حضوری مقتدرانه و باصلابت خواهد بود که به ارتقای امنیت دهانه اقیانوس هند به منظور حضور هرچه بیشتر جوانان ایرانی برای صید و توسعه صیادی در این منطقه نیز کمک بزرگی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها