يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۴۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۴ تير ۱۳۹۹
در این گزارش فهرستی از گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS ۱۴ پشتیبانی می‌کنند، منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598، شرکت اپل که هر ساله در همایش و کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این موسوم به WWDC ۲۰۲۰ از نسخه جدید سیستم‌عامل های خود با تمرکز بر روی مسائل نرم‌افزاری پرده برداری می‌کند، در جریان برگزاری همایش امسال خود نیز جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی او اس iOS ۱۴ را که از ماه‌ها پیش شایعات و گزارش‌های مختلفی در خصوص جزئیات آن منتشر شده بود ، به صورت رسمی برای آیفون و آیپاد تاچ معرفی کرد.

این نسخه جدید سیستم‌عامل ios قابلیت امکانات جدید و منحصر به فردی دارد تا تجربه بهتری را برای کاربران گوشی‌های آیفون به ارمغان می‌آورد و همچنین نسخه از لحاظ ظاهری نیز میزبان تغییرات متعددی بوده که انتظار می‌رود مورد توجه به رضایت کاربران قرار بگیرد.حالا بر اساس گزارشی که در وبسایت the verge آمده است، فهرستی از دستگاههایی که از نسخه جدید سیستم‌عامل ios ۱۴ و ipad ios ۱۴ پشتیبانی خواهند کرد، منتشر شده است:
گوشی‌هایی که از iOS ۱۴ پشتیبانی می‌کنند:
آیفون ۱۱
آیفون ۱۱ پرو
آیفون ۱۱ پرو مکس
آیفون ایکس اس
آیفون ایکس اس مکس
آیفون ایکس آر
 آیفون ایکس
آیفون ۸ پلاس
آیفون ۸
آیفون ۷
 آیفون ۷ پلاس
آیفون ۶s
آیفون ۶s پلاس
آیفون SE نسل اول
 آیفون SE نسل دوم
آیپاد تاچ نسل هفتم

 گوشی‌هایی که از ipad ios ۱۴ پشتیبانی می‌کنند:
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل چهارم
آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل دوم
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل سوم
آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل اول
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل دوم
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل اول
آیپد پرو ۱۰ ممیز ۵ اینچی
 آیپد پرو ۹/۷ اینچی
 آیپد نسل پنجم ششم و هفتم
 آیپد مینی نسل پنجم
 آیپد مینی ۴
 آیپد ایر نسل سوم
 آیپد ایر ۲
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها