أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۴۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۴ تير ۱۳۹۹
استاندار تهران با بیان اینکه به سبب شیوع کرونا ، وضعیت برگزاری پیاده روی اربعین مشخص نیست، گفت: اما در صورت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین استان تهران آمادگی لازم برای برپایی این همایش عظیم را دارد.
به گزارش پایگاه 598، استاندار تهران با بیان اینکه به سبب شیوع کرونا ، وضعیت برگزاری پیاده روی اربعین مشخص نیست، گفت: اما در صورت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین استان تهران آمادگی لازم برای برپایی این همایش عظیم را دارد.

 انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد اربعین استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد در برگزاری مطلوب این همایش عظیم در سال گذشته اظهار داشت: امسال به سبب شیوع کرونا برگزاری پیاده روی اربعین در هاله ای از ابهام قرار دارد، با این وجود تمهیدات لازم اتخاذ می شود تا در صورت کاهش کرونا و برگزاری این مراسم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف این است که مقدمات لازم جهت برپایی مراسم پیاده اربعین فراهم شود تا در صورت امکان حضور پیدا کنیم و اگر به سبب شرایط کرونا این امر مقدور نشد، آنچه خواسته قلبی بود شکل گرفته است.

استاندار تهران با اشاره به لزوم آمادگی برای برگزاری این مراسم معنوی عنوان کرد: همه اعضای ستاد و مسئولان استان برنامه ریزی داشته باشند و به سبب ایجاد انسجام، هماهنگی و وحدت رویه از موازکاری پرهیز شده و لقدامات در قالب ستاد اربعین استان پیگیری شود.

براساس گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی همچنین گفت: ضمن احصا مشکلات سال گذشته و رفع مشکلات برنامه ریزی و تقسیم کار صورت گیرد که هر کدام از فرمانداری و بخشداری ها چه اقلامی را تهیه کنند، همچنین کمیته مشترک بسیج و سپاه برای ساماندهی کمک های خیرین، هیئت‌های مذهبی و موکب ها تشکیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها