يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۴۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۴ تير ۱۳۹۹
سردار پاکپور:
فرمانده نیروی زمینی سپاه از پایان رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: در این رزمایش مناطق آلوده به حضور تروریست ها با موفقیت پاکسازی شد.
به گزارش پایگاه 598، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان خبر داد و گفت: این رزمایش که در منطقه عمومی شمال غرب کشور، از دهانه چیلر در مرز عراق تا ارتفاعات چهل چشمه برگزار شد،  با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

سردار پاکپور با تاکید بر اهمیت برگزاری رزمایش های نیروی زمینی سپاه با هدف ارتقای آمادگی های رزمی گفت : در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان یگان های نیروی زمینی سپاه اعم از تیپ نیروهای مخصوص، زرهی، پیاده، پهپادی و هوانیروز و یگان های بومی سپاه های استانی در منطقه، تمامی سناریوهای رزمایش را با موفقیت به انجام رساندند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان مناطق آلوده به حضور تروریست ها با موفقیت پاکسازی شد، از آمادگی کامل یگان های عملیاتی این نیرو برای مقابله با تهدیدات خبر داد وگفت: برخورد قاطع با عناصر و گروهک های تروریستی دستور کار دائم نیروی زمینی سپاه است و در هر نقطه‌ای که تروریست ها حضور داشته باشند با اقتدار با آنان برخورد خواهیم کرد.

سردار پاکپور پیام رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را برای مردم منطقه ایجاد امنیت پایدار و برای تروریست ها اقتدار، قاطعیت و صلابت نیروی زمینی سپاه در برخورد  با بر هم زنندگان امنیت و آرامش ملت ایران توصیف و تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه به هیچ عنوان اجازه فعالیت به گروههای تروریستی و عناصر مخل امنیت منطقه را  نخواهد داد.

وی افزود: به عناصر تروریستی و هم‌پیمانان آنان هشدار می دهیم که در صورت هرگونه شیطنت در مرزها به ویژه شمال غرب و جنوب شرق کشور با مشت آهنین و واکنش قاطع نیروی زمینی سپاه مواجه خواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در اجرای این رزمایش و تلاش های آنان برای ارتقای امنیت، گفت: نیروی زمینی سپاه همواره در کنار مردم منطقه است، برای آسایش و رفاه مردم به‌ویژه هموطنان در مناطق مرزی کردستان، از هیچ اقدامی اعم از رفاهی، محرومیت زدایی و خدمات بهداشتی و درمانی دریغ نخواهیم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها