أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۲۴۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۴ تير ۱۳۹۹
طی پیامی انجام شد:
در این روهای سخت که سلامت و امنیت روانی جامعه در التهاب و نگرانی بسر می برد بسیاری از انسان های شریف، بدون هیچ چشم داشتی به رفع مشکلات مردم پرداخته و خیرین، با انفاقِ مال خود برای خشنودی رضای خود قدم گذاشته که هرآینه خداوند نیکوکاران را دوست میدارد.
به گزارش پایگاه 598، متن پیام حضرت آیت الله سبحانی بمناسبت  تجلیل از خیرین سلامت و ستاد های مردمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا ) (مائده ۳۲)
انسان در از منظر ادیان آسمانی موجودی ارزشمند و ودیعه الهی در روی زمین است و در میان همه آفریده ها کرامت و عزّت خاصی دارد،   در آیه ای از قرآن مجید که در طلیعه سخن بدان اشاره شد خداوند متعال می فرماید: «وهر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است».

در این روزهای سخت که سلامت و امنیت روانی جامعه در التهاب و نگرانی بسر می برد بسیاری از انسانهای شریف، بدون هیچ چشم داشتی به رفع مشکلات مردم پرداخته و خیرین، با انفاقِ مال خود برای خشنودی رضای خود قدم گذاشته که هرآینه خداوند نیکوکاران را دوست میدارد.

 و نیز کادر درمانی در حوزه سلامت  که انصافاً از جان گذشتگی کرده  و در این مدت و حتی در ایام نوروز  دور از خانه و کاشانه  به مدد هم نوعان خود شتافتند، مصداق همین آیه مبارکه هستند تو گویی «همه مردم را زنده کرده اند».

اینجانب نیز به همین مناسبت که جلسه ای برای تجلیل  از خیرین سلامت و ستاد های مردمی و همه  خادمان و دلسوزان  تشکیل شده است -  جا دارد که  از همه مردم شریف که با کمکهای انسان دوستانه و همچنین کسانی که داوطلبانه در همه حوزه ها به رفع مشکلات و یاری هم نوعان خود شتافتند و با تلاش  شبانه روز خود در این اقدام خدا پسندانه قدم گذاشتند، صمیمانه سپاسگزاری کنم از خداوند متعال سعادت دنیا و آخرت را برای همه عزیزان مسئلت دارم. شکرالله سعیهم.
قم جعفر سبحانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها