أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۴۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۴ تير ۱۳۹۹
گوشه‌ای دنج برای لذت بردن از قهوه و عطر
کافه عطر مادر نه‌تنها یک کافه آرام، دنج و شیک است؛ بلکه با سابقه 32 ساله مدیریت آن می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان کامل به خرید عطر و ادکلن موردعلاقه خود بپردازید.

رپرتاژ/ اولین کافه عطر ایران، تنها جایی که می‌توان خرید مطمئن داشت! همه‌کسانی که دوست دارند عطر را با حس بخرند نه با جیب! عطر به قیمتش نیست، عطر به حس و حالشه! این اولین تعابیری است که علیرضا کمالی خامنه مدیر کافه عطر مادر از حرفه خود دارد. وی با سابقه 34 ساله در زمینه عطر و ادکلن از ایده خود برای راه‌اندازی کافه عطر مادر می‌گوید. ایشان می‌گوید: خوشحالم که این ایده‌ام باب کاری شده است برای جوانانی که به این شغل علاقه دارند.

ایشان که سابقه نائب رئیسی اتحادیه خرازی و لوازم‌آرایشی بهداشتی را نیز در کارنامه خود دارد از ویژگی‌های یک عطر خوب می‌گوید و تأکید می‌کند که ماندگاری عطر به عوامل بسیاری بستگی دارد و این سؤال که "این عطر چند روز ماندگار است" از پایه اشتباه و غیرعلمی است، وی گفت: ماندگاری عطر به 4 عامل بستگی دارد، نوع استفاده، محیط استفاده، استرس و تغذیه؛ که هر عامل به‌تنهایی توضیحات مفصلی دارد که از دوستان و جوانان عزیز دعوت می‌کنم به کافه عطر مادر بیایند و در کنار صرف قهوه و غذا هرگونه سؤالی در خصوص عطر داشته باشند بپرسند تا هر کمکی از دستم برمی‌آید انجام بدهم.

وی در پایان تأکید می‌کند عطر خوب عطری نیست که 2 روز ماندگاری داشته باشد، عطر خوب عطری است که به آدم آرامش، حس اعتمادبه‌نفس و قدرت تفکر بدهد. با خرید عطر خوب می‌توان به اطرافیان حس خوب، خوش‌تیپی و خوش‌بو بودن را رساند.








کافه عطر مادر نه‌تنها گوشه‌ای دنج برای لذت بردن از قهوه و عطر است؛ بلکه با سابقه 34 ساله مدیریت آن می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان کامل به خرید عطر و ادکلن موردعلاقه خود بپردازید.

آدرس: خ ولیعصر روبروی خ تخت طاووس جنب فروشگاه صنایع دستی گالری مادر پلاک 2038

‌ساعت کار: ۱۰ تا ۲۲:۳۰

  88719702 :تلفن

t.me/motherperfumecafe

https://www.instagram.com/motherperfumecafe/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها