أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۴۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۴ تير ۱۳۹۹
مدیر فروشگاه آی‌بال اپتیک مطرح کرد؛
حسن امیرخانی مدیریت فروشگاه آی‌بال اپتیک از افتخار دوستی با برخی از مشتریان شاخص خود می‌گوید که خوشحال است توانسته به بهانه ساخت عینک برایشان، افتخار دوستی با آن‌ها را هم پیدا کند و این را بزرگ‌ترین سرمایه خود می‌داند.
رپرتاژ/ فروشگاه عینک آی‌بال اپتیک، فروشگاهی با بیش از 50 سال سابقه در عرضه فروش و ساخت عینک تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به همشهریان عزیز به کار می بندد تا رضایت حداکثری شما مشتریان عزیز را فراهم آورد.

حسن امیرخانی مدیریت فروشگاه آی‌بال اپتیک در گفتگوی کوتاهی از سابقه نیم‌قرن خود در حرفه عینک‌سازی و عینک‌فروشی می‌گوید و تأکید می‌کند این حرفه کاملاً تخصصی است ولی متأسفانه امروزه شاهد هستیم برخی بدون هیچ رزومه و تخصصی به این حرفه ورود کرده‌اند و با فروش عینک‌های تقلبی باعث رنجش مردم می‌شوند. ایشان تأکید می‌کند که برای خرید عینک چه آفتابی و چه طبی حتماً از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند.

ایشان در ادامه از افتخار دوستی با برخی از مشتریان شاخص خود می‌گوید که خوشحال است توانسته به بهانه ساخت عینک برایشان، افتخار دوستی با آن‌ها را هم پیدا کند و این را بزرگ‌ترین سرمایه خود می‌داند.

اسامی برخی از این عزیزان در ادامه می‌آید: استاد جناب آقای غلامحسین امیرخانی هنرمند نامدار خوش‌نویس ایرانی، استاد جناب آقای جلیل رسولی از خطاطان به نام ایران، استاد حسین غلامی مدرس انجمن خوشنويسان، نصرالله مدقالچی دوبلور و گوینده و همچنین از شعرای به نام استاد هوشنگ ابتهاج و از نویسندگان عزیز جناب آقای رضا امیرخانی و از هنرپیشگان مرحوم خسرو شکیبایی نام ببرم. همچنین استاد فریدون شهبازیان موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و رهبر ارکستر نیز از مشتریان این فروشگاه می‌باشند.

فروشگاه عینک "ای بال اپتیک" با مدیریت حسن امیرخانی و با بیش از پنجاه سال سابقه و تنوع انواع عینک های طبی و آفتابی همه روزه در خدمت همشهریان عزیز می باشد.




آدرس: تهران - کریمخان زند - جنب استاد نجات الهی پلاک ۲۱۶

تلفن: 02188901361
همراه: 09123070984

https://www.instagram.com/Eyeballoptic  :آدرس اینستاگرام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها