يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۵ تير ۱۳۹۹
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای جبران تعطیلات متعدد دو هفته از تعطیلی تابستان کاسته می‌شود و علاوه بر آن احتمال کاهش تعطیلات عید هم وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، میزان نوشت: معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای جبران تعطیلات متعدد دو هفته از تعطیلی تابستان کاسته می‌شود و علاوه بر آن احتمال کاهش تعطیلات عید هم وجود دارد.

احمد عابدینی درباره تغییر تقویم آموزشی گفت: سال‌هاست تغییر تقویم مورد توجه آموزش و پرورش بوده است و این موضوع میان آموزش و پرورش و مجلس مورد بحث قرار گرفته است حتی ۳-۴ سناریو پیشنهاد شد به این ترتیب از تعطیلی در تابستان دو هفته کاسته شود تا جبرانی برای وجود تعطیلات متعدد باشد علاوه بر آن می‌توانیم تعطیلات عید را هم کم کنیم.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ تا ۱۴ بار زمان بازگشایی تغییر کرده است، اظهار کرد: آخرین تغییر مربوط به اوایل دهه ۷۰ است که آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس از نیمه شهریور ماه بازگشایی شوند، اما بعد از این موضوع تغییر تقویم با نظر مجلس انجام گرفت و این تغییر اخیر هم با توجه به اقتضائات امروز تغییر تقویم ضرورت دارد البته که باید استلزامات لازم در این مورد انجام شود هرچند که تعدد تعطیلات ضرورت بازگشایی مدارس را دوچندان می‌کند.

عابدینی درباره تعیین تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها تصریح کرد: هنوز در این مورد مصوبه‌ای نداریم، اما در شرایط کلی با توجه به اینکه ساعت تربیتی مدارس اضافه شده است باید تعطیلی پنج‌شنبه‌ها سامان یابد تا مصوبه‌ای که تا امروز لغو شده بود بار دیگر احیا شود، ولی هنوز به طور قطعی در این مورد صحبت نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها