أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۷ تير ۱۳۹۹
اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در بخش «دیل ریو» واقع در «تگزاس» از دستگیری سه ایرانی با ادعای عبور غیرقانونی از مرزهای این کشور خبر داده است.
به گزارش پایگاه 598، اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در بخش «دیل ریو» واقع در «تگزاس» از دستگیری سه ایرانی با ادعای عبور غیرقانونی از مرزهای این کشور خبر داده است. این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی از دستگیری سه تبعه ایرانی در منطقه «دل ریو» در ایالت تگزاس از سوی مرزبانی این کشور خبر داده‌اند. گفتنی است بنابر ادعای اداره گمرگ و حفاظت مرزی آمریکا، این سه ایرانی که یک زن و شوهر و یک فرزند بوده‌اند به دلیل عبور غیرقانونی از مرز و بر اساس قوانین اداره گمرک و حفاظت ایالات متحده دستگیر شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها