يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۵۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۷ تير ۱۳۹۹
سرمربی استقلال در حالی باید تیمش را مقابل سایپا به میدان بفرستد که یک لشکر غایب روی دست او باقی مانده است.
به گزارش پایگاه 598، بدون شک فرهاد مجیدی این روزها سخت‌ترین دوران سرمربیگری خود در استقلال را سپری می‌کند. سرمربی آبی‌پوشان در حالی باید تیمش را مقابل سایپا به میدان بفرستد که یک لشکر غایب روی دست او باقی مانده است.

قطعاً مهم‌ترین غایب استقلال در جدال مقابل نارنجی‌پوشان، خود فرهاد مجیدی است که به دلیل اتفاقات جدال چهارشنبه‌شب و اخراج توسط داور نمی‌تواند روی نیمکت حضور داشته باشد. علی کریمی و عارف غلامی هم در جریان مسابقه با فولاد مثل سرمربی تیم اخراج شدند و کارت قرمز برای آن‌ها بالا رفت. جدا از این نفرات، استقلال کلی مصدوم هم دارد.

مرتضی تبریزی، رضا آذری و ارسلان مطهری قطعاً به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند وارد زمین شوند و شیخ دیاباته هم رهسپار فرانسه شده است. علاوه بر بازیکنانی که برشمردیم، باید تا دوشنبه‌شب منتظر بمانیم و ببینیم فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور شرایط حضور در میدان را پیدا خواهند کرد یا آن‌ها نیز به صف غایبان آبی اضافه خواهند شد؟

منبع: روزنامه خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها