يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۵۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۷ تير ۱۳۹۹
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس شرایط بازی کردن مقابل پیکان تهران را پیدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمد نادری که در جریان تمرینات پرسپولیس دچار مصدومیت شد در تمرین جمعه شب این تیم همراه با سایر بازیکنان مشغول انجام کارهای تاکتیکی شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی کردن مقابل پیکان تهران ندارد.

مصدومیت طولانی مدت محمد انصاری و شرایط نامعلوم محمد نادری باعث شده بود تا کادرفنی پرسپولیس نگران دفاع چپ این تیم برای بازی با خودروسازان باشند که کادر پزشکی سرخپوشان توانست نادری را برای این دیدار آماده کند.

با این حال احتمال دارد نادری توان حضور کامل در بازی با پیکان را نداشته باشد تا آسیب دیدگی اش دوباره برای او مشکل نیافریند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱ فردا یکشنبه با پیکان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از چهار ماه تعطیلی به دلیل بیماری کرونا در ورزشگاه شهدای شهرقدس بازی می کند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها