يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۵۹۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۰۸ تير ۱۳۹۹
در حاشیه قدردانی آملی لاریجانی از بیانات رهبر انقلاب؛
کاش ایشان در نامه ضمن اعلام برائت از طبری و تخلفات او، کلامی هم در تایید مسیر محاکمه و پیگیری اتهامات کشف‌شده به علاوه توضیحات لازم درباره روابط با او را برای افکار عمومی ارائه می‌دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، آقای آملی لاریجانی بعد از سخنان رهبرانقلاب در نامه‌ای ضمن تقدیر از ایشان فرموده‌اند «هيچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد».

دفتر ایشان در تیرماه سال گذشته در اطلاعیه‌ای درباره اتهامات وارده به آقای طبری اعلام کردند: «اتهاماتی به معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه زده شده که کذب بودن آن بر همگان آشکار است مثل "فساد آشکار" وی یا اینکه "همگان بر فساد وی آگاهند"، این‌گونه اتهام‌زنی یک‌طرفه و محاکمات رسانه‌ای بدون اینکه متهم بتواند از خود دفاع کند کاری خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق است».

کاش ایشان در نامه ضمن اعلام برائت از طبری و تخلفات او، کلامی هم در تایید مسیر محاکمه و پیگیری اتهامات کشف‌شده به علاوه توضیحات لازم درباره روابط با او را برای افکار عمومی ارائه می‌دادند.

آیا فقط خوشحالی از اینکه رهبری هزینه پاسخ ندادن شما به افکار عمومی را داده‌اند، احساس تکلیف برای دست‌قلم‌شدن می‌دهد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها