أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۶۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۸ تير ۱۳۹۹
داریوش شم آبادی؛
مسئول کمیته هنرهای رزمی وفردی وذهنی ایران گفت: اگر به این باور برسیم که ما در این جهان, بخشی از یک طرح الهی هستیم، آن وقت هدایت الهی تک تک حرکات ما را پیش می برد .... ؟؟
به گزارش پایگاه 598، مراحل سخت زندگی در دوران جنگ و در پی آن  از دست دادن عزیزانش،  وی با سختی های فراوانی روبرو شد که، جهت التیام دادن به تمامی دردهایش در طی این سالها  توانست خودش را به ورزش نزدیک کرد ه و در سکوت و تنهایی ، شروع به انجام تمرینات بسیار و روش های جدید و سبک منحصر به فردی نماید که خود ابداع کننده آن بود. همین امر موجب شد تا به توانایی و قدرت های ذهنی بالایی دست پیدا کند .


داریوش شم آبادی متولد آذر ۱۳۶۰ متولد اندیمشک( از شهرستان های استان خوزستان)  فارغ التحصیل مهندسی برق، مربی درجه ۳کیک بوکسینگ وشالبندمشکی کونگ فو ،مسئول کمیته هنرهای رزمی وفردی وذهنی ایران  که در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ هزار هنرجو در داخل و خارج از کشور را تحت آموزش خود دارد.

ده سالگی اولین مرحله از زندگی وی است که توان ورزشی (ورزش رزمی)  خود را در رشته کونگ فو  محک زده و سپس کیک بوکسینگ  را ادامه  می دهد.

شم آبادی می گوید:  استاد جهانگیری اولین استادی بود که می شود شروع آموزش های ورزشی ام را در رشته کونگ فو به ایشان اطلاق کرد و سپس  ادامه آموزش ها را نزد استاد بزرگ ایران مهدی رودگر ادامه دادم .

وی خاطرنشان کرد:  با توجه به این که فلسفه خداشناسی ، خودشناسی و درک درست داشتن از وجود خویشتن خویش است،  ینده نیز دریافتم که آنچه خداوند در کتاب مقدس قرآن انسان را اشرف مخلوقات خطاب می کند امری بدیهی نیست و در درون انسان قدرتی نهفته است که می تواند بالاترین موجود زنده در بین تمام  موجودات باشد لذا به مرحله ای از ادراک رسیدم ( با تلاش و کوشش فراوان) که  توانستم این موضوع را با تک تک سلول هایم احساس و لمس  نمایم.

مسئول کمیته هنرهای رزمی وفردی وذهنی ایران بیان می دارد:  در حال حاضر برای آگاهی مردم عزیز میهن خود و به خاطر داشتن حس وطن دوستی بسیار و علاقه شدیدش به سرزمین مادری اش ایران و مردمان خونگرم و مهربان سرزمینش شروع به تدریس این ورزش و سبک منحصر به فرد خود کرده است.

شم آبادی  در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ هزار دانشجودر داخل و خارج از کشور دارد . همچنین در رشته ورزشی تایی چی چوآن دارای سبک منحصر به فرد خود می باشد.

 وی معتقد است بیماری های بسیاری را از جمله  شیزوفرنی،  افسردگی و انواع دیگری ازبیماری های روحی و جسمی را  با استفاده از این ورزش می توان درمان کرد.

مسئول کمیته هنرهای رزمی ، فردی وذهنی ایران تاکید دارد که، اگر به این باور برسیم که ما در این
جهان, بخشی از یک طرح الهی هستیم، آن وقت هدایت الهی تک تک حرکات ما را پیش می برد  .... ؟

استاد داریوش شم آبادی را در آدرس های زیر دنبال کنید: 
mozeshgahodratedaruosh@
taichichuandaruosh@
dsh1360.dsh1360@




شبکه خبری البرز/ مسیحا اقتداریان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها