يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۶۵۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۰۹ تير ۱۳۹۹
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دقیق بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی قطر اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان و لغو رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا که با تایید فیفا صورت گرفت، تاریخ جدیدی برای این رقابت‌ها اعلام شده است و بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران باید در زمان‌های اعلام شده بازی‌های حساس خود را در دور برگشت مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قطر برگزار کند.

تیم ملی فوتبال ایران که نتایج خوبی در مرحله رفت این رقابت‌ها به دست نیاورده است باید در دیدار برگشت برای کسب امتیاز‌های لازم تلاش کند.

بر این اساس، برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت به این شرح اعلام شد:

ایران - هنگ کنگ (پنجشنبه ۱۷ مهر)

کامبوج - ایران (سه شنبه ۲۲ مهر)

ایران - بحرین (پنجشنبه ۲۲ آبان)

ایران - عراق (سه شنبه ۲۷ آبان)

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مکان این بازی‌ها اشاره نکرده و مشخص نیست بازی‌ها در چه شرایطی و در چه کشوری برگزار می‌شوند، ولی تاریخ برگزاری بازی‌ها قطعی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها