يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۶۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۹ تير ۱۳۹۹
رئیس قوه قضاییه گفت: مبارزه با فساد امر مقطعی نیست بلکه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جمع مسؤولان عالی قضایی کشور که به صورت زنده از شبکه خبر پخش شد گفت: امروز همه در قوه قضاییه به خصوص افرادی که در حوزه تحول نقش جدی دارند باید نقش آفرینی کنند تا جریان تحول برای مردم محسوس باشد.

وی ادامه داد: نکته دیگری که مورد تأکید مقام معظم رهبری بود رویکرد مبارزه با فساد در قوه قضاییه است. مبارزه با فساد امر مقطعی نیست و بلکه امری مستمر است و کار به طور دائم پیگیری می‌شود.

آیت الله رئیسی گفت: آن افرادی که در حال رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی هستند باید با قوت کار خود را ادامه دهند و آن چه رهبری فرموندند باید حق و عدالت محور کار‌های آن‌ها باشد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: همه بخش‌های دادسرایی و دادگاهی به ویژه در تهران باید کارشان را با قوت دنبال کنند و اینگونه نباشد که مبارزه با مفاسد اقتصادی مقطعی جلوه کند. باید مبارزه به گونه‌ای باشد که سلامت اداری کشور را تأمین کند.

وی افزود: ارتقا سلامت درونی دستگاه قضایی یک الزام است و به هیچ عنوان نباید از این موضوع غفلت کرد. کارکنان و کارمندان و قضات شریف دستگاه قضایی هرگونه ناسلامتی باید بزرگ جلوه کرده و نسبت به آن عکس العمل نشان داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها