يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۷۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۰ تير ۱۳۹۹
سفیر آلمان در تهران از پایان ماموریت خود در ایران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سفیر آلمان در تهران از پایان ماموریت خود در ایران خبر داد. این دیپلمات ارشد آلمانی صبح روز سه شنبه در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی از خود که سوار بر ماشین نیسان است، نوشت : « ‏بعد از ۴ سال در ایران، زمان خداحافظی فرا رسید».

خداحافظی سفیر آلمان در ایران

چندی پیش نشریه بیلد آلمان اعلام کرد: «میشل کلوربرشتولد» سفیر آلمان در تهران جایگزین میگوئل برگر، رئیس بخش اقتصادی وزارت امور خارجه آلمان می‌شود .

برگر در چهارم ماه مه به سمت وزیر امور خارجه ارتقا یافت.

کلور برشتولد از سال ۲۰۱۶ سفیر آلمان در تهران و پیش از آن هم به مدت دو سال یکی از معاونان سرویس اطلاعاتی فدرال آلمان بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها