أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۷۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۱ تير ۱۳۹۹
رییس مرکز اورژانس تهران می‌گوید در حادثه آتش‌سوزی سینا اطهر مراجعه‌کنندگان و کادر درمانی حاضر در اتاق‌های عمل جراحی بیشترین تعداد تلفات و زخمی‌ها را به خود اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه 598، پیمان صابریان بامداد چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه آتش‌سوزی و انفجار از زیرزمین این ساختمان آغاز شده بود اما این افراد در طبقه‌های چهارم و پنجم ساختمان بیشترین صدمه را دیدند.

                                                   بیشترین تلفات و زخمی‌ها مربوط به بخش اتاق عمل

وی با اشاره به جان باختن ۱۹ نفر در این حادثه دلخراش، اضافه کرد: هفت نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و هفت دیگر نیز به بیمارستان شهدای تجریش انتقال یافتند.

وی بیان کرد: یکی از مصدومان خانم ۴۵ ساله از کارکنان کلینیک بود و یکی از آتش‌نشانان هم با ۴٢ سال سن حین عملیات زخمی شد؛ ضمن اینکه بقیه مصدومان شامل یک مرد ٣٧ ساله و چهار خانم ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بودند.

کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است و در این حادثه دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته‌اند؛ همچنین شرایط دکتر تورانی متخصص جراحی نیز وخیم است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه ، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها