أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۷۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۱ تير ۱۳۹۹
فرماندار شهرستان اسلامشهر با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کونا در این شهرستان گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) و مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس هستیم.
به گزارش پایگاه 598، مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه مهمترین هدف ما در زمینه مقابله با بیماری کووید_۱۹ پیشگیری از ابتلای مردم به این بیماری است، ادامه داد: اگر پیشگیری از طریق رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام نشود و مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی و ماسک در معابر عمومی و نقاط شلوغ حضور یابند بی تردید آمار مبتلایان و فوتی ها باز هم افزایش می یابد.

وی با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همانگونه که اعلام شد از ۱۵ تیر ماه جاری استفاده از ماسک در مکان‌هایی پرازدحام و سرپوشیده الزامیست و این مصوبه با جدیت در شهرستان اسلامشهر اجرایی می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها