يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۷۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۱ تير ۱۳۹۹
روزنامه انگلیسی «سان» با انتشار آماری اعلام کرد، دست‌کم ۳۵ زن در سال گذشته میلادی در ارتش بریتانیا مورد تجاوز قرار گرفته و ۱۱۱ پرونده تعرض و آزار جنسی نیز طی این مدت تشکیل شده است.
به گزارش پایگاه 598، آمار رسمی منتشرشده از سوی ارتش سلطنتی بریتانیا، ارقام وحشتناکی از میزان تعرض و تجاوز جنسی در داخل این ساختار نظامی طی پنج سال گذشته به دست می‌دهد.
 
روزنامه انگلیسی «سان» با انتشار آماری اعلام کرد، دست‌کم ۳۵ زن در سال گذشته میلادی در ارتش بریتانیا مورد تجاوز قرار گرفته و ۱۱۱ پرونده تعرض و آزار جنسی نیز طی این مدت تشکیل شده است.
 
این ارقام در حالی منتشر می‌شود که شمار پرونده‌های مشابه در سال ۲۰۱۸ برای تجاوز ۲۹ مورد و برای آزار فقط ۷۳ مورد بود.
 
این روزنامه انگلیسی آمار به‌دست‌آمده را فاجعه‌بار توصیف کرد و نوشت، با توجه به ارقام موجود باید اعتراف کرد تجاوز و تعرض جنسی در داخلی ارتش بریتانیا به سطوح بی‌سابقه‌ای رسیده است و این حکایت از مشکلات روزافزون زنان در داخل ارتش دارد.
 
بر اساس این آمار از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۵۵۰ پرونده در این زمینه تشکیل شده، اما در مقابل تنها تعداد کمی از متهمان این جنایات مجازات شده یا حتی پایشان به دادگاه‌های نظامی رسیده است.

مرجع: اعتمادآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها