يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۷۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۱ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل بورس تهران گفت: یکی از اهداف بورس جدید املاک، سرمایه گذاری و پس انداز سالانه در بخش مسکن به صورت متری خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، علی صحرایی با حضور در بخش خبری ۲۱ سه شنبه شبکه یک سیما افزود: هفته آتی بورس املاک و مستغلات و امتیازات راه اندازی خواهد شد که طبق اصل ۳۱ قانون اساسی دولت موظف است برای اقشار کم توانمند جامعه با اولویت و کارگران مسکن را فراهم کند.

وی گفت: در این بورس امتیازات، پروژه‌ها و زمین لازم برای اینها عرضه خواهد شد.

صحرایی افزود: بورس جدید در این زمینه افتتاح خواهد شد و پنجمین بورس کشور می‌باشد و کار تخصصی این بورس معاملات دارایی‌های مالی مبتنی بر املاک برای تأمین مالی است.

وی گفت: در این بورس آپارتمان هم معامله می‌شود.

صحرایی افزود: هدف اول پایین آمدن قیمت نهایی برای مصرف کنندگان است و اطلاعات بیشتری در اختیار مردم قرار بگیرد و هدف دوم این بورس سرمایه گذاری و پس انداز سالانه در مسکن به صورت متری خواهد بود و نگرانی افزایش قیمت‌ها را برطرف کند.

وی درباره تسریع فرآیند پذیرش شرکت‌ها گفت: در این اتفاق جدید سرعت پذیرش‌ها را با رعایت کیفیت بالا می بریم و شرکت‌هایی که در سال ۹۹ وارد بازار سرمایه شوند سازمان مالیاتی متعرض به مالیات‌های سال‌های گذشته آنها نخواهد شد و جامعه حسابداران اعتباریه صورت‌های مالی خواهد داد و بورس اوراق بهادار تهران هم متولی پذیرش هستند و با صرفه جویی در زمان و استقبال خوب مردم عرضه‌های بیشتری روانه بازار خواهد شد.

صحرایی درباره مشکلات پیش آمده برای کارگزاری آگاه افزود: این کارگزاری‌ها به صورت رقابتی فعالیت می‌کنند و ما کمک کردیم تا مشکل موردی رفع شود و کسانی که از مشتریان کارگزاری آگاه بودند با یک مکانیزم آن را جبران کردیم.

وی گفت: اگر خدمات کارگزاری کامل نباشد به تدریج حذف خواهد شد و کارگزاری‌های دیگر جایگزین خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها