أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۷۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۱ تير ۱۳۹۹
رییس بیمارستان شهدای تجریش گفت: علت فوت جانباختگان حادثه کلینیک سینا اطهر سوختگی نبود و آنان به دلیل شدت دود غلیظ دچار خفگی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: رییس بیمارستان شهدای تجریش گفت: علت فوت جانباختگان حادثه کلینیک سینا اطهر سوختگی نبود و آنان به دلیل شدت دود غلیظ دچار خفگی شدند.

دکتر رضا جلیلی‌خشنود روز چهارشنبه افزود: دود بسیار قابل توجهی پس از صدای انفجار از کلینیک سینا اطهر بلند شد و پس از آن صدای انفجار دیگر را هم شنیدیم و تمام نیروهای اورژانس این بیمارستان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه دقایقی بعد متوجه وقوع حادثه در کلینیک سینا اطهر شدیم، یادآورشد: تمام مجروحان این سانحه فقط به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

به گفته وی در مجموع ۹ نفر مصدوم منتقل شدند که ۲ نفر از آنان از میان کادر درمانی بودند و حال عمومی یکی از آنان وخیم و بدون علائم حیاتی بود.

رییس بیمارستان شهدای تجریش گفت: کادر درمانی این بیمارستان تمام تلاش خود را برای نجات این نیروی درمانی به کار گرفت اما این شخص در نهایت جان خود را از دست داد.

وی خاطر نشان کرد: مجموع فوتی‌ها در محل حادثه ۱۸ نفر بود و یک نفر نیز در بیمارستان فوت کرد که به این ترتیب تعداد آنان به ۱۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان از میان کادر درمانی و باقی افراد همراه یا خود بیمار بودند که هفت نفر از آنان پس از دریافت خدمت درمانی دیشب مرخص شدند و یک نفر دیگر نیز صبح ترخیص شد.

رییس بیمارستان شهدای تجریش گفت: سه نفر از کسانی که مصدوم شده بودند، جراحی بینی، لیپوساکشن و جراحی بر روی پیشانی داشتند که خدمات درمانی مورد نظر به آنان ارائه شده بود.

به گفته وی تمامی پیکرهای جانباختگان سانحه دیشب و شخص فوت کرده در بیمارستان تجریش نیز امروز صبح به پزشکی قانونی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها