أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۲۸۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۱۱ تير ۱۳۹۹
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از اسفند ماه تاکنون، درصد مرگ‌ومیر بیماران کرونا کاهش یافته، اما بار بیماری بیشتر شده است، گفت: تمام تلاش‌ها باید بر این باشد که بار بیماری از ظرفیت خدمات و امکانات درمانی بیشتر نشود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، قاسم جان بابایی در بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، از روند ارائه خدمات درمانی در استان آذربایجان شرقی ابراز رضایت کرد و با قدردانی از حمایت‌های استاندار و همکاری مسئولان اجرایی استان با بخش بهداشت و درمان، اظهار داشت: موفقیت این استان در حوزه درمان نتیجه زیرساخت‌هایی است که در سال‌های گذشته ایجاد شده و بر این اساس توسعه زیرساخت‌های درمانی در شهرستان‌های این استان جزو اولویت‌های وزارت بهداشت است.
 
وی با بیان اینکه از اسفند ماه تاکنون، درصد مرگ‌ومیر بیماران کرونا کاهش یافته، اما بار بیماری بیشتر شده است، افزود: تمام تلاش‌ها باید بر این باشد که بار بیماری از ظرفیت خدمات و امکانات درمانی بیشتر نشود.
 
قاسم جان‌بابایی با بیان اینکه هنوز در موج اول کرونا هستیم و احتمالاً تا پایان امسال با این بیماری درگیر خواهیم بود، گفت: اعلام وضعیت سفید یا قرمز در استان‌ها کاملاً نسبی است و تا زمانی که این ویروس در کشور وجود دارد هیچ استانی وضعیت ثابت نخواهد داشت.
 
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی در استان‌های سفید هم ضروری است و باید از تمام امکانات و اختیارات قانونی در این زمینه استفاده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها