أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۸۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۱۱ تير ۱۳۹۹
جانشین رئیس پلیس پایتخت با اعلام آغاز تحقیق و بررسی از ۴ مسئول بیمارستان سینا، اسامی فوتی‌های حادثه مرکز درمانی سینا اطهر را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حمید هداوند درباره حادثه شب گذشته در دی‌کلینیک سینا اطهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ نفر از عوامل مرکز تحت نظر هستند، بیان داشت: تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیر داخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال ادامه دارد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه عمدی بوده است؟ گفت: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که حادثه عمدی بوده باشد.

سردار هداوند با اشاره به اینکه احتمالاً جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده است، اما علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقباً اعلام می‌شود، گفت: متأسفانه در این حادثه ۱۹ نفر شامل ۱۶ زن و ۳ مرد جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هویت ۴ نفر از افراد فوت شده معلوم نیست، گفت: آیدا زمانی، لیلا عیوض خانی، لیدا خام دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنج خانلو و دکتر محمد علی اکبری اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها