أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۸۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۲ تير ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: از سال ۹۴ تا ۹۷ ساختمان کلینیک سینا اطهر از سازمان آتش‌نشانی اخطار گرفته بود ولی تنها یک سری کارهای ابتدایی انجام داده شد که مؤثر نبود و این ساختمان اصلاً ایمنی خوبی نداشت.
به گزارش پایگاه 598، جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار آنا، در خصوص شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی پیرامون تأخیر مأموران آتش‌نشانی برای رسیدن به محل حادثه خیابان تجریش گفت: همانطور که بارها اعلام کردم  آتش‌نشانی ظرف پنج دقیقه در محل حاضر شده  و به نظر ما تأخیری اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی را به هر شکل که مرتبط با این موضوع باشد، رد می‌کنم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح گفت: از سال ۹۴ تا ۹۷ ساختمان کلینیک سینا اطهر از سازمان آتش‌نشانی اخطار گرفته بود و فقط در سال ۹۸  یک سری کارهای ابتدایی  انجام داده است که مؤثر نبود و این ساختمان اصلاً ایمنی خوبی نداشته است.
 
وی گفت: اقدامات محدود انجام‌شده توسط ساختمان به دلیل پیگیری مکرر و مراجعات و بازدیدهای سازمان آتش نشانی  بوده است.

ملکی بیان کرد: ما در سال ۹۷ دو بار به این مجموعه درمانی اخطار داده بودیم و هشدارهای داده شده در مورد سیستم‌های اعلام اطفای حریق و نگهداری ناایمن سیلندرها و مسائلی از این دست بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: اخطار در خصوص نا ایمن بودن یک ساختمان به شهرداری منطقه داده شده و شهرداری رونوشت اخطارنامه را به ساختمان می‌دهد و در این روند خود شهرداری نیز درگیر و پیگیر مسئله است.

ملکی در خصوص راهکاری برای پیشگیری از تکرار وقوع حوادث مشابه گفت: شهروندان باید خودشان برای ایمن‌سازی بناهای خود وارد عمل شوند تا شاهد پلاسکویی دیگر نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها