أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۲ تير ۱۳۹۹
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دستورالعمل نحوه تولید رمزارزها در هیأت دولت تصویب و به زودی ابلاغ می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صدا و سیما، علی مؤیدی خرم‌آبادی گفت: دستورالعمل نحوه تولید رمز ارزها پس از پیگیری‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون تخصصی اقتصادی هیأت دولت تنظیم شد و به تصویب هیأت دولت رسیده است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این دستورالعمل که بر نحوه تولید رمز ارز و به طور مثال نحوه محاسبه برق مصرفی آنها نظارت دارد به زودی ابلاغ خواهد شد و تولید کنندگان رمز ارز پس از این مصوبه با رعایت این دستورالعمل‌های مصوبه اقدام به تولید رمز ارز کنند.

مؤیدی خرم‌آبادی گفت: 20 خودروی لوکس قاچاق که حدود 2 سال پیش وارد کشور شده بود و با مدارک جعلی در حال استفاده بود در استان البرز کشف و پرونده‌اش به قوه قضائیه فرستاده شد.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: ‌پرونده این خودروها که توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال پیگیری بود به قوه قضائیه فرستاده شد تا با متخلفین این پرونده برخورد شود.

مؤیدی‌خرم‌آبادی ‌افزود: ‌ارزش خودروهای کشف شده در این پرونده حدود 100 میلیارد تومان برآورد شده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها