أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۲۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۲ تير ۱۳۹۹
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: به دلیل محدودیت های جدید وضع شده ناشی از شیوع کرونا در برخی استان ها و با توجه به اینکه امتحان ها به صورت هماهنگ در یک زمان برگزار می شود، امتحان های سایر استان ها هم لغو شد.
به گزارش پایگاه 598، به دلیل وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا، در برخی استان‌ های کشور از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، کرمان و تهران اقدامات محدودیتی وضع شده و در برخی استان ها هم تعطیلی اعلام شده است.

پیرو اعمال این محدودیت ها، سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: امتحانات حضوری دانشگاه تهران فعلا به مدت یک هفته لغو شده و با تعویق همراه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امتحانات فقط در استان های با وضعیت قرمز لغو شده؟ گفت: به دلیل اینکه امتحان ها به صورت هماهنگ در یک زمان برگزار می شود، لذا سایر استان ها هم لغو  خواهد شد. 

وی ادامه داد: امتحان های حضوری بیشتر در مقطع کارشناسی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها