يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۸۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۱۴ تير ۱۳۹۹
بنابر اعلام معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از فردا (۱۵ تیرماه) ملزم به استفاده از ماسک هستند.
به گزارش پایگاه 598، بنابر اعلام معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از فردا (۱۵ تیرماه) ملزم به استفاده از ماسک هستند.

مهدی جمالی نژاد افزود: به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ، تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو از صبح یکشنبه ۱۵ تیر ملزم به استفاده از ماسک هستند.

استفاده از ماسک برای مسافران اجباری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی ادامه داد: این موضوع با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای عمومی طی بخشنامه‌ای به منظور اجرا به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است و رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور نیز کمافی السابق ملزم به استفاده از ماسک هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها