يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۹۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۵ تير ۱۳۹۹
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری، به صورت اینترنتی و حضوری، از صبح دوشنبه ۱۶ تیرماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می شود.
به گزارش پایگاه 598، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ تیرماه، از طریق اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به صورت حضوری در سراسر کشور انجام می شود.

به منظور حفظ سلامت مسافران و جلوگیری از گسترش کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری اجرا می‌شود.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه صدای مسافر راه‌آهن با شماره تلفن ۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها