أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۹۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقاي روحاني يک شخصيت معتدل است و مخالفينش شخصيت‌هاي اصولگرا هستند و از بعد انتخابات تاکنون يک لحظه هم او را رها نکرده و راحت نگذاشته‌اند و به طور مرتب به او تا الان ضربه زده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، اکبر ترکان از حامیان دولت روحانی طی یادداشتی توصیه کرده که اصولگرایان از دستاوردهای دولت نباید عصبانی باشند و همچنین همه ایرانیان باید به دستاوردهای دولت افتخار کنند.

به گزارش جهان نيوز، اکبر ترکان طی یادداشتی به موضوع سوال نمایندگان از رئیس جمهور پرداخته و نوشته است: آنها – نمایندگان مجلس- مي‌خواهند بگويند همه اشکالات کشور ناشي از تصميماتي است که به آقاي رئيس‌جمهور مربوط مي‌شود، درحالي که غفلت کرده‌اند از اينکه يک دشمن غدار، با نهايت ظرفيت‌هايش با ما دشمني مي‌کند که ايالات‌متحده است. به نظرم فراموش کردن ايالات متحده، فراموش کردن دشمني‌هاي ترامپ، فراموش کردن دشمني‌هاي صهيونيست‌ها و اقدامات‌شان، که دائما به کشور ما ضربه مي‌زنند، فراموش کردن اين تهديدات و متوجه کردن اينکه اين اشکالات ناشي از تصميمات آقاي رئيس‌جمهور است يک خطاي نابخشودني است. يا متوجه نيستند يا متوجه هستند و خودشان را به ناآگاهي زده‌اند. ريشه اصلي اشکالاتي هم که در کشور وجود دارد، دشمني‌هاي قدرت‌هاي جهاني است و آن را متوجه تصميمات داخل دولت کردن، اشتباه است. شغل کساني که خواهان استيضاح رئيس‌جمهور هستند، همين است.

وی در ادامه نیز نوشته است: در کشورهايي که تمرين دموکراسي بيشتر از ما دارند وقتي رقبا با هم رقابت مي‌کنند انتخابات که تمام مي‌شود، يکي رئيس مي‌شود و ديگران به او تبريک مي‌گويند و مي‌روند تا دور بعد انتخابات که رقابت کنند. اما در کشور ما رئيس‌جمهور منتخب بعد از اينکه راي آورد مثل آقاي روحاني رقبا رهايش نمي‌کنند و تا پايان دوره مسئوليتش لاينقطع ضربه مي‌زنند تا او را از کارآمدي بيندازند. اينها رقباي فکري آقاي روحاني بودند. آقاي روحاني يک شخصيت معتدل است و مخالفينش شخصيت‌هاي اصولگرا هستند و از بعد انتخابات تاکنون يک لحظه هم او را رها نکرده و راحت نگذاشته‌اند و به طور مرتب به او تا الان ضربه زده‌اند.

این مسئول سابق دولتی نیز با بیان اینکه دولت طرح‌های بزرگی را در هفت سال اخیر پیگیری کرده، در ادامه نوشته است:  دولت هفت سال روي اين کارها زحمت کشيده و افتخارهمه است، نه افتخار يک فرد خاص باشد. اصولگراها نبايد از اين موفقيت‌ها ناراحت باشند چون افتخار آنها هم هست و آنها هم از دستاوردهاي انقلاب خوشحال مي‌شوند. پيشنهاد مي‌کنم از دستاوردها عصباني نباشند. از دستاوردها حمايت کرده و همه بدان افتخار کنند. همه ايرانيان بايد از موفقيت‌هاي کشور هرچقدر هم کوچک احساس افتخار کنند تا اين موفقيت‌ها را در شرايط سخت تحريمي به‌دست مي‌آوريم. کارهايي که در دولت، وزارتخانه‌ها و همين‌طور در دستگاه‌هاي ديگر انجام شده، قابل‌توجه و تقدير است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها