آخرین اخبار
کد خبر: ۴۷۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
رضا رشیدپور قرار بود «اتفاق» را به عنوان محصولی علمی و شاید برندی در حوزه برنامه‌های استودیومحور به مخاطب عرضه کند اما نتوانست در چالش با مخاطب و البته کرونا موفق شود کما اینکه دیگر از ساخت این برنامه خبری نیست.
به گزارش پایگاه 598، در دوران شیوع کرونا بسیاری از برنامه‌های روتین سیما و به ویژه تولیدات پرهزینه تلویزیونی بالاخره به آنتن سیما برگشتند، اما همچنان از برخی برنامه‌های خاص خبری نیست.

«اتفاق» از جمله این برنامه‌هاست؛ برنامه‌ای با لوکیشینی عظیم و البته هزینه‌ای سرسام‌آور و مهم‌تر از همه اجرای رضا رشیدپور که گویا دیگر مورد تأیید شبکه سه نخواهد بود.

هرچند این برنامه گفتگومحور و شاید غیراجتماعی، هزینه‌ای عجیب در دکوری عجیب‌تر صرف خود داشت اما در دوران شیوع کرونا و خصوصا بعد از ماه رمضان، دیگر روی آنتن نرفت تا رسما بتوان آن را پروژه‌ای شکست‌خورده و تمام‌شده تلقی کرد. همچنان که بنابر آمار اعلامی برنامه‌های سیما این برنامه حتی ده درصد از مخاطبان را هم جذب نکرد.

«اتفاق» درگیر با شیوع کرونا شد و  همانند عمده تولیدات تلویزیونی که پروداکشنی بزرگ دارند، از همان ابتدا در پخش خود معلق ماند. اما برخلاف برنامه‌هایی چون «دورهمی» و «عصر جدید»، «اتفاق» نتوانست ضبطش را در استودیو ۵۰۰ نفره خود با حضور تماشاگران از سرگیرد. اینگونه نیز دیگر اثری از «اتفاق» روی آنتن دیده نشد.

پیش از این قرار بود این برنامه که داعیه علم‌محوری هم داشت با هدف سرگرمی و آگاهی‌رسانی در ۱۰۰ قسمت روی آنتن برود ولی به شکلی تولید شد که در زمان پخش خود هم نتوانست مخاطب آنچنانی را پای تلویزیون بنشاند، آن هم با وجود تبلیغات فراوانی که برایش انجام شد.

گویا رضا رشیدپور در چالش با این نوع برنامه‌سازی و یا چالش ساخت برنامه در دوران کرونا موفق نیست و چه بسا باید همچنان منتظر او در برنامه‌های دیگری از جنس «حالا خورشید» بود.

به نظر باید برنامه پرخرج «اتفاق» را خاتمه‌یافته اعلام کرد؛ هرچند که شبکه سه نیز دیگر علاقه‌ای به ابراز نظر در این باره نشان نمی‌دهد!

* آنا
برچسب ها: رشیدپور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: