أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۰۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۸ تير ۱۳۹۹
شهرداری تهران چند دستگاه تشخیص بو و اداره کل محیط زیست استان تهران نیز تعدادی دستگاه پرتابل خریداری کرده است اما منشا بوی نامطبوع را نمی‌توان با کمک این دستگاه‌ها پیدا کرد.
به گزارش پایگاه 598، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران بیان کرد که منشا بوی نامطبوعی که سال گذشته در تهران منتشر شد، هنوز شناسایی نشده است.
 
به گزارش رجانیوز، وی ادامه داد: قوی‌ترین فرضیه درباره منشا بوی نامطبوع شهر تهران این است که این بو همان بوی جنوب تهران (مسیر فرودگاه امام خمینی) است.
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست افزود: شهرداری تهران چند دستگاه تشخیص بو و اداره کل محیط زیست استان تهران نیز تعدادی دستگاه پرتابل خریداری کرده است. منشا بوی نامطبوع را نمی‌توان با کمک این دستگاه‌ها پیدا کرد اما می‌توانیم نوع بو را به کمک آن‌ها تشخیص دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها