أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۰۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۹ تير ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر تبدیل آب شرب تهران به پساب توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه ۹۰ درصد آب شرب کشور به پساب تبدیل می‌شود گفت: خیر اصلا این مورد صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌کنم.

او با اشاره به افزایش مصرف آب شرب در پایتخت افزود: روزانه ۴۰۰ هزار متر مکعب آب در تهران مصرف می‌شود و امسال بعد از شیوع کرونا هیچ روزی زیر سه میلیون متر مکعب مصرف آب شرب در تهران نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: در خصوص موضوع پساب هم به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم چراکه موضوع آب‌های زیر زمینی همواره دغدغه مسئولان بوده است.

بختیاری بیان کرد: این روز‌ها ۸۵۰ میلیون متر مربع آب از حوزه‌های زیرزمینی آب برداشت می‌کنیم، اما با اجرای طرح فاضلاب دیگر این آب به زیر زمین تزریق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: نیاز آبی ما ۳۴ میلیون مترمکعب است در حالی که امروز ۲۲ میلیون مترمکعب آب بیشتر نداریم و نکته مهم‌تر این است که در افق برنامه به ۵۰ میلیون متر مکعب آب نیاز داریم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها