يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۰۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۹ تير ۱۳۹۹
رده بندی فوتسال؛
تیم ملی فوتسال کشورمان در جدیدترین رده بندی در جایگاه ششم جهان ماند. تیم ملی برزیل با ۱۸۱۰ امتیاز در رتبه اول، اسپانیا با ۱۸۰۱ امتیاز در رده دوم و آرژانتین با ۱۶۹۴ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم رنکینگ جهانی را تشکیل می‌دهند.
به گزارش پایگاه 598، سایت «فوتسال رنکینگ» امروز(پنجشنبه) رده بندی هفتگی جدید تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با با کسب ۱۶۰۳ امتیاز در جایگاه ششم جهان و اول آسیا ماند.

تیم ملی برزیل با ۱۸۱۰ امتیاز در رتبه اول، اسپانیا با ۱۸۰۱ امتیاز در رده دوم و آرژانتین با ۱۶۹۴ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم رنکینگ جهانی را تشکیل می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها