يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۳۱۳۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۱     ۲۰ تير ۱۳۹۹
مجسمه‌ی چوبی «ملانیا ترامپ» بانوی اول ایالات متحده در شهر زادگاهش به آتش کشیده شده است.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا و به نقل از رویترز، مجسمه‌ی «ملانیا ترامپ» در شهر «سونیتسا» واقع در «اسلوونی» و همزمان با روز استقلال ایالات متحده (۴ جولای) به آتش کشیده شده است.

«برد دونی» هنرمند سازنده این مجسمه در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد پس از گزارش پلیس درباره حادثه آتش‌سوزی، این مجسمه را از محل برداشته است.

«دونی» هنرمند ۳۹ ساله آمریکایی با همکاری یک هنرمند محلی و با استفاده از تنه‌ی یک درخت این مجسمه را ساخته بود و در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی از آن رونمایی کرده بود.

این مجسمه چوبی، «ملانیا ترامپ» را در لباس آبی رنگی که در روز شروع به کار «‌ترامپ» در سال ۲۰۱۷ به تن کرده بود، نشان می‌دهد.

پیشتر «دونی» هدف از ساخت این مجسمه را ایجاد ارتباط با شرایط سیاسی کشورش و جلب توجه مردم به «ملانیا ترامپ» همسر مهاجر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده که خود مخالف سرسخت مهاجران است، بیان کرده بود.

با ادامه روند پایین کشیدن و تخریب مجسمه‌ها و یادبودهای مرتبط به نژادپرستی در آمریکا، «دونالد ترامپ» در هفته‌های اخیر نسبت به عواقب تخریب هرگونه تندیس و یادبود تاریخی در سطح شهر هشدار داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها